J'ai reussi - I finally did it

Bonjour

J'ai enfin créé mon propre blog, après avoir trainé des pieds pendant très longtemps.....Pourquoi ai-je décidé de le faire maintenant ? Simplement afin de partager mes recettes, ou plutôt les recettes de ma mère que je garde toujours en mémoire.. peut-être car je suis loin de chez moi (Singapour est à plus de 10 000 km de Paris). C'est surtout car c'est la meilleure façon de se souvenir de ma mère qui a été toujours fière de sa cuisine qu'elle faisait pour tout le monde avec beaucoup d'amour.

Hello

I finally did it! I sound like Dora but I have been meaning to do this for such a long time and have simply been dragging my feet...why do I want to create this blog? Simply to share my recipes, or rather those that I have learnt from my mother, who always cooked with so much love for everyone..in any case, nothing beats our own mom's cooking does it? Perhaps it is also a way of still keeping my links with Singapore....it is far and what better way to relive some of my memories than through food?

Mers

No comments:

Post a Comment